/Files/images/foto3/Слайд1.JPG/Files/images/foto3/Слайд2.JPG/Files/images/foto3/Слайд3.JPG/Files/images/foto3/Слайд4.JPG/Files/images/foto3/Слайд5.JPG/Files/images/foto3/Слайд6.JPG/Files/images/foto3/Слайд7.JPG/Files/images/foto3/Слайд8.JPG/Files/images/foto3/Слайд9.JPG/Files/images/foto3/Слайд10.JPG/Files/images/foto3/Слайд11.JPG/Files/images/foto3/Слайд12.JPG


Робота центру майбутніх першокласників.

З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти . Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.

Тому перед педколективом гімназії і постало питання про створення Центру підготовки до школи.

Вкотре майбутні першокласники завітали до початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустріли майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Після закінчення підготовчих курсів дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!

З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти . Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.

Тому перед педколективом гімназії і постало питання про створення Центру підготовки до школи.

Вкотре майбутні першокласники завітали до початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустріли майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Після закінчення підготовчих курсів дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!

З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти . Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.

Тому перед педколективом гімназії і постало питання про створення Центру підготовки до школи.

Вкотре майбутні першокласники завітали до початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустріли майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Після закінчення підготовчих курсів дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!

З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти . Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.

Тому перед педколективом гімназії і постало питання про створення Центру підготовки до школи.

Вкотре майбутні першокласники завітали до початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустріли майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Після закінчення підготовчих курсів дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!

З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти . Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.

Тому перед педколективом гімназії і постало питання про створення Центру підготовки до школи.

Вкотре майбутні першокласники завітали до початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустріли майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Після закінчення підготовчих курсів дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!

З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти . Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.

Тому перед педколективом гімназії і постало питання про створення Центру підготовки до школи.

Вкотре майбутні першокласники завітали до початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустріли майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Після закінчення підготовчих курсів дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!


Галерея "Центр майбутніх першокласників"


Оголошення

Пологівська гімназія «Основа» запрошує батьків майбутніх першокласників на

збори, які відбудуться

24 лютого о 15.00 в актовому залі гімназії.

( корпус №1, ІІІ поверх )

Дирекція гімназії


Поради батькам майбутніх першокласників

Впевнені, поради батькам стосовно того, як підготувати дитину до майбутніх навантажень, зробити так, аби її організм не давав збоїв під час навчального процесу і похід за знаннями був їй справді в радість та деяких інших аспектів підготовки до школи, - буде до часу.

Що обмежує успішність дитини

Результат успішного навчання значною мірою залежить від працездатності учня, адже засвоєння навчального матеріалу відбувається тільки в той період часу, коли дитина має "робочий" тонус і може уважно слухати, запам'ятовувати, обдумувати і відтворювати почуте.

Серед причин, які обмежують успішність у навчанні, одне з перших місць посідає загальна ослабленість здоров'я. Фізично ослаблена дитина втомлюється задовго до закінчення заняття, не встигає відпочити за перерву, звичайні для інших учнів вимоги виявляються для неї надмірними. У підсумку накопичується стомлення, а відсутність своєчасного відпочинку призводить до формування хронічної втоми. Особливо важка для дитини ситуація складається при розбіжності очікувань дорослих та її досягнень. Якщо від школяра чекають безумовних успіхів, то неминучі при перевтомі труднощі й невдачі викликають невдоволеність батьків. У підсумку в дитини виникає і підтримується високий рівень тривоги, уявлення про себе, як про безнадійно поганого учня. Це дезорганізує його діяльність і ще більше виснажує. У такому стані дитина не здатна впоратися навіть з тим навчальним навантаженням, яке було цілком їй доступне. А нарікання на лінощі, покарання призводять до того, що вона замикається, стає плаксивою і похмурою, нерідко в неї з'являється негативне ставлення до школи.

На зниження рівня дитячого здоров'я впливають:

- погіршення екологічної обстановки;

- збільшення питомої ваги ‘’синтетичного’’ харчування, насиченого консервантами та барвниками;

- шкідливий вплив електронної та радіотехніки, побутової хімії;

- зменшення фізичних навантажень;

- "стресогенне" напружене міське життя.

Багато дітей схильні до частих застудних захворювань, що не тільки послаблюють організм, а й ведуть до формування осередків хронічної інфекції: хронічних тонзилітів, гайморитів і т.д. Ці захворювання, які, на перший погляд, не є надто небезпечними, насправді стають причиною хронічного отруєння організму і призводять до зниження загального тонусу, працездатності, стійкості до навантажень, у тому числі й розумових. Важливою причиною підвищеної стомлюваності багатьох першокласників є й те, що початок шкільного навчання збігається з періодом інтенсивного зростання, так званим ростовим стрибком. У цей період дозрівання нервової регуляції і серцево-судинної системи часто відстає від бурхливого росту кістково-м'язової системи. Зовні доросла дитина насправді виявляється менш стійкою до різних навантажень до того моменту, доки організм знову набуде гармонійної рівноваги. Тим більш уразливою під час ростового стрибка стає ослаблена дитина. Втім тут є й інша небезпека. Трапляється так, що батьки, надмірно опікуючись хворобливою дитиною, заважають формуванню в неї самостійності, уміння долати труднощі, адекватної самооцінки, що зрештою теж позначається на її успішності.

Як зберегти здоров'я і життєрадісність в умовах навчання.

Перш за все, необхідне співвіднесення рівня вимог та режиму навантажень із реальними можливостями учня, з особливостями його здоров'я і працездатності. Тож завдання батьків - не лише зрозуміти, підтримати, допомогти, коли це необхідно, а й так організувати життя сина чи доньки (а при необхідності й усієї родини), щоб шкільні навантаження не призвели до перевтоми, неврозів, порушень постави та зору тощо.

Варто замислитися про режим дня, головне завдання якого - забезпечити високу працездатність нервової системи (тобто здатність у мінімальні терміни досягти максимальних результатів) у години навчальних занять у школі й удома. Якщо дитина день у день в один і той же час лягає спати і прокидається вранці, обідає після повернення зі школи, сідає робити уроки після прогулянки, то їй легше планувати та розподіляти час, швидко включатися в роботу, успішно виконувати її в більш короткі терміни. Режим дня повинен складатися з навчальних занять у школі та вдома; відпочинку з достатнім перебуванням на свіжому повітрі, рухливих ігор або фізкультурних занять; регулярного повноцінного харчування; повноцінного, достатнього за тривалістю сну.

Недосипання зведе нанівець усі зусилля допомогти в навчанні та зберегти здоров'я учня. Воно різко негативно позначається на стані дитини, насамперед психічному: вона стає легко збудливою, часто відволікається, неадекватно реагує на зауваження, не може зосередитися при роботі. Часте недосипання - одна з причин перевтоми і неврозів у школярів.

А потреба уві сні така: для 6-7-річок - 10-11 годин, для учнів 8 років і старших - не менше 9,5 години. Втім, вона залежить і від стану здоров'я. Так, ослаблені діти, ті, що одужують після захворювань, схильні до підвищеної збудливості або стомлюваності мають потребу в тривалішому сні. Крім того, всім першокласникам на початку навчального року рекомендується спати більше, ніж дітям, адаптованим до систематичного навчального навантаження. Це можна зробити за рахунок 1-1,5-годинного денного сну. Денний сон відновлює працездатність організму більшою мірою, ніж будь-який інший вид відпочинку, навіть краще, ніж такі корисні для дітей ігри на свіжому повітрі. Тож, якщо батькам удасться організувати режим таким чином, щоб школяр міг поспати вдень, його продуктивність під час виконання домашніх завдань помітно зросте, а сам він стане активним і життєрадісним.

Слід обов'язково подбати й про те, щоб дитина щодня проводила достатньо часу на свіжому повітрі, що є потужним оздоровчим фактором, унаслідок якого поліпшується вентиляція легенів, підвищується вміст кисню в крові, нормалізується стан нервової системи. Доведено: якщо дитина перебуває переважно в приміщенні, навіть добре освітленому й забезпеченому джерелом ультрафіолету, в неї швидше втомлюються м'язи спини, знижується вміст фосфору (важливого поживного елементу для нервових клітин) у крові, падає гострота зору.

Зниження рухової активності порушує процеси нормального розвитку, веде до зміни обміну речовин. Тоді як рухова активність тонізує центральну нервову систему дітей, під час руху відбувається активізація нервових клітин усіх ділянок кори головного мозку, підвищується обмін речовин, посилюється виділення гіпофізом гормону росту.

Інша складова успіху - харчування. Практика свідчить, що в багатьох сім'ях батьки стежать за ним менш ретельно, ніж це мало би бути, а в підсумку в їхніх чад виникають порушення апетиту. Для його поліпшення рекомендується давати сирі овочеві салати з рослинною олією, оскільки вони стимулюють вироблення шлункового соку, покращують перистальтику кишечника; варений буряк, малосольні огірки, які мають легку жовчогінну дію, що теж збуджує апетит. Доречною є стимулююча терапія: прогулянки на свіжому повітрі, ігри з водою, заняття фізкультурою. Крім того, їжа завжди буде з'їдена із задоволенням, якщо дитина сама брала участь в її приготуванні. Дуже корисні й такі незаслужено забуті овочі, як ріпа, горох, боби, гарбуз, редиска, і ягоди: смородина, суниця, чорниця, жимолость, малина, обліпиха, плоди шипшини. Вони містять необхідні вітаміни та мікроелементи в оптимальній кількості. Єдине: потрібно привчити дитину обов'язково мити овочі та ягоди і їсти їх чистими руками, щоб уникнути зараження глистами, яке веде до зниження опірності організму.

Таким чином, чим раніше батьки задумаються про зміцнення фізичного стану свого малюка, тим краще. В адекватних умовах дитина стає більш працездатною, активною, життєрадісною, легше справляється з навчальним навантаженням.

Ще кілька важливих моментів.

Слух, зір, постава теж мають бути в зоні особливої уваги батьків.

Для того щоб зберегти слух дитини, необхідно захищати вуха від переохолодження, лікувати навіть несильний нежить, оскільки інфекція може легко проникнути з носоглотки в порожнину середнього вуха й викликати його запалення. Слід оберігати слуховий апарат і від сильного або тривалого подразника. Особливу небезпеку в цьому сенсі становлять навушники: дуже сильна вібрація барабанної перетинки приводить до її розтягнення, втрати еластичності і в подальшому до зниження слуху. Крім того, в навушниках дитина не орієнтується в звуках навколишнього світу, може не почути шум машини, яка рухається, або інші звуки, які сигналізують про небезпеку. Ще слід пам'ятати про те, що при шумі продуктивність фізичної праці падає на 30 відсотків, а розумової - на 60!

Щоб уникнути напруги зору, слід суворо стежити за освітленістю робочого місця дитини: світло має падати зліва і ззаду (у лівші - праворуч), щоб рука не загороджувала роботу. Дуже серйозно треба ставитися й до вибору книжок. Купуючи їх, батькам слід звернути увагу на те, щоб папір, на якому вони видрукувані, був цупкий і непрозорий. Аби перевірити це візуально, треба подивитися на сторінки книжки - на них не повинен просвічуватися текст зі зворотного боку. Крім того, не крейдований, оскільки на такому папері текст відсвічує, що погіршує сприйняття і сприяє порушенню зору. Те саме стосується й паперу для зошитів, в яких лінії (фіолетового, зеленого, блакитного або сірого кольорів) мають бути чітко продруковані й водночас збігатися на суміжних сторінках. Особлива стаття в профілактиці порушень зору - телевізор і комп'ютер. Перегляд телевізора й роботу на комп'ютері необхідно переривати через кожні 15-20 хвилин (рекламні паузи), а відстань від очей до екрана має бути не менше подвійної діагоналі екрана монітора і не менше 1 метра від екрана телевізора.

Неправильна постава справляє негативний вплив на роботу внутрішніх органів: ускладнює роботу шлунково-кишкового тракту, серцево-судинної системи, легенів; зменшується життєва ємкість легенів, знижується обмін речовин, унаслідок чого можуть бути поганий апетит, млявість, головні болі, швидка стомлюваність. Дбаючи про правильну поставу своєї дитини, батькам слід пам'ятати, що портфелі й сумки, які носять на одному боці, для школяра не бажані взагалі - їх носіння може призвести до сколіозу. Ідеальним є ранець. Вага повного ранця не має перевищувати 5-6% ваги дитини, щоб вона не сутулилася і не нагиналася вперед. Загальна вага підручників і всього шкільного приладдя (без ваги ранця або портфеля), якщо учень носитиме його на відстань до 3 км, не повинна перевищувати допустимих гігієнічних норм: для 1-2-класників - 1,5-2 кг. Носiння важкого портфеля може викликати порушення постави, спровокувати викривлення хребта i захворювання нирок. Згiдно з санiтарно-гiгiєнiчними нормами шкiльний ранець має бути виготовлений з гiгiєнiчного водовiдштовхувального легкого матерiалу, забезпечений свiтловiдбивачами i еластичними лямками, забезпеченими ремінцями для регулювання довжини. Крім того, на кожному виробі обов'язково має бути проставлене маркування, для якого віку призначений даний ранець. Чим бiльше вiддiлень в ранцi, тим краще. У такому разi в ньому буде бiльше порядку i потрiбну рiч не доведеться дiставати з дна.

І ще одна невеличка, втім, переконані, важлива порада. Чудовий ефект у навчанні дає спів, який не тільки зміцнює м'язи гортані та голосові зв'язки, а й розвиває фонематичний слух, який відіграє важливу роль для правильного вимовляння звуків. Тому, якщо батьки хочуть, щоб дитина була успішна у вивченні іноземної мови, їм варто записати її в хорову студію.


Центр підготовки до навчання в школі.

Перше знайомство зі школою для майбутніх першокласників розпочалося з відвідування Центру підготовки до навчання в школі. Близько 50 учнів щочетверга переступають поріг початкової ланки гімназії, де їх гостинно зустрічають майбутні класоводи, вчителі англійської мови, музичного мистецтва, психолог та логопед. Курси підготовки до школи формують фундамент майбутніх знань дитини, полегшуючи для неї майбутнє навчання і спрощуючи роботу батьків як помічника для дитини.

Всі заняття відбуваються в формі веселої командної гри, кожна дитина задіяна в роботі і різниця в знаннях, якщо вона є, просто не відчувається! Крім того, інформація, яку ми подаємо,ускладнюється поступово, тому ваша дитина кожного дня дізнаватиметься щось нове.

Після закінчення підготовчих курсів вашій дитині буде набагато простіше адаптуватися до навчання в школі, нового дитячого колективу, вчителів. Тому, якщо ваша дитина не відвідувала садочок і коло її спілкування обмежується тільки сім’єю, їй просто необхідно відвідати наші курси. В іншому випадку, перший день в школі стане для дитини справжнім стресом!


Галерея "1клас"


Робоче місце маленького школярика.

Дошкільнятові, який мріє вже про школу, цікаво все: новенький портфель, зошити, шкільні приладдя. Діти з нетерпінням чекають коли розпочнеться підготовка до школи, вони із задоволенням вибирають все необхідне. Але не потрібно забувати і про робоче місце школяра. Правильно обладнане місце — це запорука гарної постави та зору вашого учня.

Найкраще для дитини 6—7 років купити стіл—парту з нахиленою робочою поверхнею. Якщо ви купили звичайний стіл із горизонтальною поверхнею, то обов'язково придбайте ще й підставку для підручників, щоб вони були розташовані під кутом 30—40 градусів до столу. «Підженіть» стіл і сидіння відповідно до росту вашого школяра. Перевірити це можна так: дитина сідає за стіл і ставить руку на лікоть, пальцями намагаючись дотягтися до скроні. Вдалося це зробити без напруги — добре. Якщо пальці виявилися вище скроні або не дістають до неї — стіл високий або низький. Саме сидіння повинно забезпечувати стійку опору для ніг: стопа цілком стоїть на підлозі, ноги зігнуті в колінах під прямим кутом. Якщо не виходить, то під ноги потрібна підставка.

Підберіть правильне освітлення робочого місця школяра.

Всі покупки до школи вибирати разом з дитиною, майбутньому школярику це буде цікаво.


Як підготувати дитину до школи?

Діти ростуть швидко. Здавалось би ще тільки вчора ви хвилювалися за свого малюка, коли вперше відвели його до дитячого садочка, а на порозі вже нове випробування - школа.

Перший раз у перший клас. Ці слова звучать так просто з вуст батьків, але дитина їх може сприймати по-різному. День, коли мама й тато ведуть до школи більшість хлопчиків і дівчаток сприймають як свято. Гарне вбрання, банти, свято першого дзвоника та величезні букети квітів, за якими й голів першокласників не видно, — так для всіх починається школа. Але далі настають будні. І для тих учнів, які не підготовлені до занять, починаються проблеми. Адже носити звання школяра — мало. Щоб стати ним насправді, треба навчитися дуже багатьом речам: насамперед планувати дії, логічно мислити, мати достатній словниковий запас. Ще в школі доведеться звикнути запам'ятовувати не те, що хочеш або цікаво, а те, що треба, й саме так, як цього вимагають вчителі. І, віддаючи дитину до школи, потрібно врахувати всі фактори готовності, не тільки матеріальні, але і психологічні. Саме їх наслідки визначать подальше ставлення вашого школярика до навчання. Для першокласників школа стає великим стресом. Адже змінюється середовище, звички, норми поведінки. Це нове життя, відмінне від сімейного оточення. І батькам, які віддають дитину в перший клас, — потрібно з'ясувати, як впливатиме школа на формування маленької особистості.

Щоб визначити чи готова дитина стати школярем необхідно проводити певні спостереження за своїми малюками. Наприклад, такого характеру: подобається дитині більше гратися чи вона вже зацікавлена в окремих видах занять, подібних до навчальної діяльності: рахуванні, малюванні, розучуванні складів і речень. Якщо ви помітили, що дитину легко заохотити до тривалого зосередження, то перший рівень шкільної підготовки, вважайте, вона вже подолала.

Потрібно звернути увагу на психологічні параметри: рівень уваги, пам'яті, уяви, здатності до письмових вправ. Якщо виявлені відхилення від норм, слід спробувати усунути недоліки. Важливо ознайомити дитину з середовищем, в якому їй доведеться провести багато років. Провести екскурсію приміщенням школи: показати розташування класів, їдальні, туалету, розповісти, як проводяться уроки. Бажано провести нформаційні бесіди з заохоченням дитини до навчання, роз'яснення відповідальності за нові доручення. Щоб допомогти налаштуватись на новий ритм життя, краще говорити дитині: у тебе все вийде, якщо ти трохи попрацюєш, постараєшся; в школі можна багато чого нового дізнатись і багато чому навчитися, варто лише захотіти; у класі можна знайти нових хороших друзів, хоча цілком імовірно, що не всі діти в класі тобі одразу сподобаються.

Поясніть дитині, що спочатку вона може сумувати за дитячим садком, але це відчуття поступово пройде, учні зазвичай швидко звикають до школи та до нового оточення. Налаштуйте дитину на те, що у неї будуть нові обов'язки. Підкресліть, що тепер вона підросла, стала доросліше. Це означає, що їй тепер не лише більше довірятимуть, але і більше від неї очікуватимуть, але знову ж таки робіть це обережно без зайвого тиску.

Доречно буде розповісти про свої шкільні враження, своїх шкільних друзів, можливо, у вас є хороші знайомі зі шкільних часів, з якими ви до цих пір підтримуєте стосунки. Дитині буде цікаво дізнатися, що дружні стосунки можуть тривати такий довгий час.

Пригадайте про власні почуття та хвилювання в першому класі. Розкажіть, як ви чекали 1 вересня. Можете поділитися і своїми теперішніми відчуттями, пояснити свої хвилювання, які пов'язані з першим вересня. Але важливо щоб ваші шкільні згадки та сьогоденні турботи не стали додатковим джерелом хвилювань для дитини.


До уваги батьків майбутніх першокласників

Час летить непомітно! Вже і у вашій сім'ї настав відповідальний момент — незабаром ваш малюк стане школярем. І ось Ви вже все частіше думаєте про те, що повинен уміти Ваш майбутній школяр і наскільки він готовий до походу «перший раз у перший клас»? Купа питань, тривог і хвилювань. А до цього періоду життя дитини, як відомо, слід готуватися. Причому батьки, як правило, більше переживають із цього приводу, ніж самі діти. Школа не за горами, а дитина ще нічого не вміє: ні читати, ні писати, віршів не знає, його цікавлять тільки ігри, мультфільми і взагалі він довше трьох хвилин не може посидіти на місці.

Що ж робити батькам, щоб подолати період вступу до школи з найменшими втратами для сім'ї? Для батьків, які бажають підготувати свого малюка до нового, серйозного етапу в його житті і зробити це заздалегідь до першого шкільного дзвінка, Пологівська гімназія «Основа» пропонує заняття Центру підготовки майбутніх першокласників до школи. Ми пропонуємо комплексну програму підготовки до школи, що включає:

- цікаві завдання з формування навичок мовлення та читання;

- вправи з підготовки руки до письма;

- ефективні методики розвитку мислення, пам’яті, уваги;

- ігровий метод розвинення елементарних математичних уявлень та логіки;

- ознайомлення з навколишнім світом;

- досвід пізнання першої іноземної мови;

Одне з найосновніших завдань Центру підготовки майбутніх першокласників до школи – допомогти дитині зрозуміти і навчитися належно поводитися в новій незвичній обстановці, побудувати хороші стосунки з такими ж дітьми однолітками і з дорослими – педагогами, вчителями, наставниками.

Програма не лише розвиває інтелектуальні здібності Вашої дитини, вона дає можливість заздалегідь змоделювати ситуацію навчальної діяльності, коли дитина потрапляє в нове, незнайоме середовище, де вона повинна навчитися спілкуватися з однолітками і дорослими, де від неї вимагатиметься посидючість і концентрація уваги. Крім того, Ваша дитина отримує конкретні знання, які значно підвищують рівень її готовності до школи. Відвідуючи подібні заняття, Ви зробите перехід дитини до шкільного навчання плавним, безболісним і радісним.

Батьків, які зацікавлені в кваліфікаційній підготовці дітей до школи, та мають бажання, щоб їхні діти навчалися саме в нашій гімназії, ми запрошуємо до Центру підготовки майбутніх першокласників.

Розклад занять

10.03. 2016 р. початок занять о 15.00:

1.“Давайте познайомимось” (класоводи)

2.Мовленнєве спілкування

“До Букварика у гості” (класоводи)

3.“Glad to meet you” (вчителі англійської мови)

4.Практичне заняття для батьків (психолог)

17.03. 2016р. початок занять о 15.00:

1.“Математичними сходинками” (класоводи)

2. “Запам’ятайко” (заняття з логіки, психолог)

3. Мовленнєве спілкування “АБВГДейка” (класоводи)

4. Практичне заняття для батьків (логопед)

31.03. 2016р. початок занять о 15.00:

1. “Каліграфічна розминка” (класоводи)

2.“Упіймай звук!” (заняття з логопедом)

3.“Математичними сходинками” (класоводи)

4.Практичне заняття для батьків (соціальний педагог)

07.04. 2016р. початок занять о 15.00:

1. Мовленнєве спілкування “АБВГДейка” (класоводи)

2. “Математичними сходинками” (класоводи)

3.“Музична галявинка ” (вчитель музики)

4. Практичне заняття для батьків (медичний працівник)


14.04. 2016р. початок занять о 15.00

1. “Каліграфічна розминка” (класоводи)

2.“Glad to meet you” (вчителі англійської мови)

3.“Запам’ятайко” (заняття з логіки, психолог)

4. Практичне заняття для батьків (логопед)

21.04.2016р. початок занять о 15.00

1.“Каліграфічна розминка” (класоводи)

2. Мовленнєве спілкування “АБВГДейка” (класоводи)

3.“Упіймай звук!” (заняття з логопедом)

4. Практичне заняття для батьків (бібліотекар)

28.04.2016р. початок занять о 15.00

1.“Математичними сходинками” (класоводи)

2. Музична галявинка ” (вчитель музики)

3.“Glad to meet you” (вчителі англійської мови)

Кiлькiсть переглядiв: 157

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

КУ«ПОЛОГІВСЬКА ГІМНАЗІЯ «ОСНОВА»ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Запорізька область, м. Пологи, вул. Ульянова 83/МТС2

Тел/факс (06165) 50006, 23815, 23583

e-mail: pologyschool3@gmail.com

Дата останньої зміни 15 Червня 2018

Цей сайт безкоштовний!