Семінар-практикум «Використання арт-терапевтичних методів роботи в роботі практичного психолога»
22 лютого в КУ «Пологівська гімназія «Основа» у тренінговому кабінеті, який створений за підтримки Федерального уряду Німеччини відбувся семінар-практикум «Використання арт-терапевтичних методів роботи в роботі практичного психолога». На семінарі були представлені матеріали теоретичного та практичного змісту, що охоплюють широке коло питань та міцно пов’язані із використанням арт-терапевтичних технік у роботі з дітьми, педагогами, батьками, які якісно впроваджують у свою діяльність практичні психологи навчальних закладів.
Сучасний освітній процес вимагає від психологічної служби нового підходу до своєї діяльності, новітніх форм, методів, технологій виховання, розвитку й навчання дітей. Сьогодні зміст освіти ускладнюється, акцентується увага на розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей, корекції емоційно-вольової та рухової сфер, на зміну традиційним приходять інтерактивні методи навчання й виховання, що передбачають активізацію пізнавального розвитку дитини. У цих умовах практичному психологу необхідно орієнтуватися в розмаїтті освітніх інновацій, вміти правильно, доцільно та творчо їх використовувати. Адже у щоденній життєдіяльності дитини, коли вона проявляє всю ініціативу, самостійність, активність, використовує набутий досвід та взаємодіє з іншими людьми, відбувається становлення її, як особистості.
Методист психологічної служби методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Царенко Ірина Володимирівна провела ігри з метафоричними картами «Карта мого внутрішнього світу», «Непередбачуване послання», «Ще один шанс», ізотерапевтичну вправу «Парне малювання», техніку роботи з клієнтами «15 питань».
Також на семінарі-практикумі відбувся обмін досвідом між практичними психологами, заплановані майстер-класи ліпки з глини та солоного тіста.
Керівник РМО практичних психологів: Маслюк Вікторія Іванівна
Коментарi